sobota, 21 lutego 2009

Trofeum


Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i ObrazkiDarmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i ObrazkiDarmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i ObrazkiDarmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki
Po wielu latach łowów w lumpeksach udało mi się znaleźć coś wyjątkowego :-)
O takim płaszczu marzyłam od dawna. Któregoś pięknego dnia moja znajoma-stylistka pojawiła się w redakcji pisma, w którym pracowałam, w podobnym cudzie. Jak się dowiedziałam, że znalazła go w lumpeksie, to zamarzyłam o takim łupie :-)
Wygląda na to, że jestem szczęściarą ;-)
Dzisiejszy zestaw obfituje w vintage skarby. Jedwabną apaszkę i torebkę Escady znalazłam tego samego dnia, co płaszcz. Wyobrażacie sobie jaka byłam szczęśliwa ? :-)))
Masz jeszcze kilka lumpeksowych marzeń, więc trzymajcie kciuki, zeby szczęście nadal dopisywało.
Tego posta dedykuję Harel, która cały luty pokazywała nam vintage skarby i oprowadzała po realnym i wirtualnym królestwie skarbów z drugiej ręki.

Apaszka jedwabna z sh
Okulary RAY BAN
Płaszcz BURBERRY (z sh)
Sweter VICTOR&ROLF dla H&M
Torebka ESCADA (z sh)
Łańcuszek przy torebce to pasek kopertówki, która robi za portfel (z sh)
Rajstopy H&M
Buty KAZAR
Rękawiczki WITTCHEN