wtorek, 23 czerwca 2009

Burberry jak Versace ;-)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i ObrazkiDarmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Bluzeczka z sh (bezmetkowa)
Spodnie BURBERRY (z sh)
Pasek H&M
Buty ZARA

Tak mi się skojarzyło jak zobaczyłam te rybaczki w lumpeksie.
Przyznam się Wam, że wahałam się czy je brać (bo rybaczki, bo różowe...).
Intuicja mówiła brać i nie żałuję, bo cudnie się w nich czuję :-) Bluzeczkę z tego zestawu kupiłam przede wszystkim dla broszki. Myślałam, że odczepię broszkę, a bluzka pójdzie w odstawkę (tzw. podomówka), ale okazało się, że dobrze leży i przyjemnie się ją nosi.
Przy okazji wyszło na jaw, że oprócz dżinsoholizmu, dopadł mnie paseczholizm (to chyba szósta sztuka w mojej garderobie w ten deseń).

Z innej beczki:
Moi drodzy oglądacze!
Przepraszam Was za zaniedbania blogowe. Chęci mam ogromne, kilka zdjęć do opublikowania w kolejce, ale brak mi czasu :-( Duuuużo obowiązków domowych i trochę zawodowych.
A od tygodnia jestem z rodzinką na wakacjach (Hel- cudny i przepiękny!)

Z prywatnego frontu pochwalę się Wam, że mój synek wczoraj skończył roczek :-) Wciąż nie mogę w to uwierzyć, że jest z nami, a tu rok stuknął...

Ps: coraz częściej dostaję maile z pytaniami jak zostać stylistką i jaka była moja droga do tego zawodu- obiecuję wszem i wobec zamieścić wkrótce post na ten temat.