sobota, 6 grudnia 2008

Ulubione

Mam w swojej szafie kilka takich rzeczy, które stały się mi bliskie jak przyjaciółka :-) . Najnajnajukochańsze są welurowe dresiki, któe otulają mnie swoją miękkością. Bardzo długo szukałam dresów welurowych w 100% bawełnianych. Oj, nie jest to proste - już traciłam nadzieję. Na drugim miejscu jest moja czapeczka Reserved. Znaleziona całkiem przypadkiem, teraz jest niezastąpiona. Szczególnie w te dni kiedy moje włosy, mówiąc wprost, nie wyglądają. Poza tym pasuje mi do prawie wszystkiego. Na trzecim miejscu znajdują się buty, które mój mąż nazwał drewnianymi protezami ;-) . To najwygodniejsze na świecie buty do prowadzenia samochodu (a jeżdżę dużo i namiętnie). Oj, co ja biedna zrobię jak się ci moi przyjaciele zużyją... dresy Juicy couture- ceny nie pamiętam
czapeczka Reserved - 19 zł (z przeceny)

buty H&M - 199 zł