wtorek, 21 kwietnia 2009

Baaaardzo wygodne buty!

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Jestem w totalnym szoku! Chyba pierwszy raz w życiu mam buty na obcasie, które są mega wygodne. Szok jest tym większy, że były bardzo tanie jak na buty ze skóry naturalnej i wyglądają na dobre jakościowo (ale to się okaże za miesiąc lub dwa ;-)).
W tym stroju wybrałam się do urzędu ze swoim pitem. To było moje trzecie podejście z oddaniem pitu, bo okazało się, że w moim nowym urzędzie nie wiedzą o moim istnieniu (od przeprowadzki minął już prawie rok!), bo im się gdzieś moje dokumenty zawieruszyły!!! Bez komentarza... Tego dnia odniosłam sukces pitowy, a wyglądałam właśnie tak ;-)


Szal z sh
Kurtka ORSAY
Sukienka z sh
Rajstopy GATTA
Buty DEICHMANN
Torebka Escada z sh

ps: Zdjęcia robione na szybko tuż przed wyjściem z domu, a lustro brudne od słodkich małych paluszków ;-)