poniedziałek, 21 grudnia 2009

Już są przeceny!!!

Człowiek wybiera się do centrum handlowego po prezenty, a tu takie przeceny, że nie sposób sobie czegoś nie kupić! Kupił sobie człowiek poniższe rzeczy za śmieszne pieniądze i ma z tego wielką radochę ;-)
Oczywiście jak to sieciówkowe szmatki, pewnie rozlecą się wkrótce, ale na razie wyglądają przyzwoicie i świetnie się w nich czuję. Przy okazji przypomniała mi się pewna śmieszna sytuacja- otóż postanowiłam kupić sobie nową puchówkę, bo poprzednia miała z 10 lat!!! Nie wiem dlaczego, ale na kurtkę zawsze mi szkoda wydać większą kasę. Szukałam czegoś ładnego, taniego i dobrej jakości. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zmobilizować i sfotografować swoje okrycia wierzchnie ;-) Znalazłam idealną kurtkę w Camaieu, ale co do jej jakości jakoś nie mam pewności, więc pytam się sprzedawczyni ile jest gwarancji na tą kurtkę i co ta gwarancja obejmuje. I tu mnie pani rozwaliła, bo powiedziała, że dwa lata, ale przecież wiadomo, że takich rzeczy się tak długo nie nosi, bo to są rzeczy tylko na jeden sezon!!! Liczę jednak, że przynajmniej na czas tych dwóch lat jednak kurtkę ponoszę, bo z wyglądu jest bardzo klasyczna i jeśli dotrwa to mogę się założyć, że i za 5 lat będzie ok, ale jak to się mówi "czas pokaże" ;-)
Spodziewajcie się lada moment drugiego posta, bo nowe ciuchy skomponowałam też w inny sposób i chcę Wam pokazać.


Golf H&M
Tunika KAPPAHL
Leginsy H&M
Pasek z sh
Szalik KAPPAHL
Buty ZARA