wtorek, 15 grudnia 2009

Święta za pasem

Święta tuż tuż... Jedni przystrajają dom, inni robią listę zakupów, ktoś tam gorączkowa szuka prezentów dla najbliższych, a ja kombinuję w co tu się ubrać w Wigilię. Święta spędzimy w tym roku u moich rodziców na Mazurach i jestem tym faktem bardzo podekscytowana. Mój Mąż pracuje w Wigilię, więc zaraz po pracy przyjeżdża po nas i ruszamy 180 km w stronę ciepełka rodzinnego. Tak sobie pomyślałam, że Wigilia będzie dobrym dniem na premierę mojej nowej bluzki. Dziś zrobiłam sobie popołudnie pod znakiem przebieranek i stanęło na tym zestawie.
Należą się Wam wyjaśnienia w kwestii jakości zdjęć - otóż nasz aparat odchodzi z tego świata i jesteśmy w przededniu nowej ery fotografii cyfrowej ;-), czyli po prostu trzeba w końcu kupić nowy aparat!




Bluzka PINKO
Bluzka w paseczki MORGAN
Spódnica PINKO
Buty KAZAR