wtorek, 25 listopada 2008

Prezenty












bluzka Peek&Cloppenburg - 159 zł
krawat Orsay - ok 29 zł
jedwabny sweterek Victoria's Secret - ok 29 $
spódnica Mexx - 159 zł (z outletu)
pasek Wittchen - prezent od producenta
rajstopy Marilyn - prezent od producenta
kozaki Apia dla Kazar - 499 zł



Uwielbiam prezenty! Dostawać, planować, kupować, a najbardziej dawać!!! Jak wiecie moja praca jest moją wielką pasją i cieszę się, że odważyłam się spełniać swoje marzenia (jak się zaczęła moja przygoda zawodowa z modą opiszę już wkrótce). Jako profesjonalna stylistka dostaje od wielu firm prezenty w postaci ich wyrobów. Na początku trochę mnie to peszyło i bałam się, że będą ode mnie czegoś oczekiwać w zamian (a zależy mi na wolności twórczej). Po wielu latach pracy już rozumiem jak to działa i czerpię z tego radość. Jako stylistka jestem bardzo często obserwowana co noszę i jak się stylizuję. Moi klienci bardzo często chcą mieć właśnie takie rzeczy jak ja. Dlatego tak ważna jest współpraca stylistów z producentami. W Polsce to jeszcze kuleje, ale wierzę, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Często pod moimi stylizacjami przeczytacie, że coś jest prezentem do producenta, bo mam takich rzeczy sporo. Każdą z tych rzeczy wybrałam, jest w moim guście i bardzo często noszę. Zachęcam i apeluję do producentów, aby chętniej obdarowywali polskie szafiarki prezentami i zaproszeniami na swoje pokazy, bo warto. Bo są zdolne, odważne i kreatywne, a co najwazniejsze są podglądane i naśladowane przez setki osób.